White Fire Pointer

2013. december 9., hétfő

I Love 1D

Amelyik rész tetszett benne: 

-Hát egy igazán jó madár csiripelte.

***

-Nessa hogy-hogy futsz úgy tudtam hogy terhes vagy Harry Styles-tól.-mondta mire elkezdtem röhögni annyire hogy össze estem.Mindenki jött oda segíteni fel állni de nem tudtam,a röhögéstől.
Végül a fiúk siettek oda meg nézni engem és elkezdtek röhögni.Aztán a tanár jött oda.
-Azt hiszem elvesztettem a gyerekem.-mondtam a tanárnak mire ő oda fordult Harry-hez és mivel tud angolul meg mondta neki.
-Harry sajnálom de nem lesz apuka.


 ***

-Titok édes kicsi répám.-mondta Louis ki más mond ilyet?


Amelyik rész nem tetszett: - 

Kedvenc szereplőim: Erik 

Pont: 5/3 - átlagos  | K A T T ! | 


  • Kissé sablonos egy sztori..
  • Sok a helyesírási hiba benne..
  • Vannak benne jó poénok...
  • Nagyon gyorsan történik benne minden..Most gondolj bele!!Ide jön az 1D,és az első nap össze is jöttök..Olyan történet kell,amibe bele élheti magát az ember!! 

xx.-Nessa 

1 megjegyzés:

  1. szia, kérhetek kritikát? www.tomlinson-family.blogspot.hu
    Ha kész akkor nálam szólj, köszi

    VálaszTörlés