White Fire Pointer

2013. december 16., hétfő

The Tales too..


Történet: 5/5
Az igazat megvallva,én már olvastam ezt a blogot.Akkor  tetszett és most is.
Szóval,nem egy sablon sztori.Nem történik minden egy csettintéssel és nem kiszámító néhány rész.
Kevés helyesírási hibával írsz.Sőt.Szerintem csak 1 vagy 2 hibát vettem észre!

Kinézet:5/5
Egyszerűen fantasztikus a kinézet!!A háttér egyszerű,mégis megy a fejléchez.És a fejléc sem túl csicsás.Egyszínű mégis praktikus.
Az oldalsáv is nagyon tetszik!!Ügyesen elrendeztél rajta mindent!! 

Mire figyelj? 
Észre vettem,hogy NAGYON ritkán hozol részeket!!Egy csomó ember tűkön ülve várja,hogy végre jöjjön egy új rész,vagy legalább egy helyzet jelentés,hogy jól vagy,de a suli miatt nincs időd vagy elment az ihlet,stb.
Legalább ezzel nyugtass meg néhány olvasót!! :) 
Másra nem igen kell.Max a részek hosszúságára,de az természetes,hogy vannak rövid és hosszú részek is!! :) Így tovább!

Összesen: 5/5 - Muszáj elolvasni!  | K A T T | 

xx.- Nessa 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése