White Fire Pointer

2013. december 8., vasárnap

Wrong Boy In My Wrong Life

Csak 1-2 gépelési hibát vettem észre!!És a történet sem hétköznapi!!! Nekem tetszett!!! :)) Így tovább!! Ne változtasd át sablonos sztorivá!!! :) 

xx.-Nessa



Kedvenc részeim benne: 
Bezzeg ezt a ribancos tini picsáknak nem mondta ezt ugye?? Nem bírtam ki, hogy ne mondjak csak egy valamit!
-Tanár úr! Ez a szoknya cseppet sem rövid! De ha még az is lenne hosszú harisnyám eltakarja a lábaimat, valamint a sminkem sem túl "vastag" legalábbis nem vastagabb mint az a húsz kiló vakolat amit az első sorban ülő hölgy arcán véltem fedezni! És a hajam, hát arra kifogyás sajna, nincs szóval be kell érnie egy "ez van"-nal!-a tanár arcán elhatalmasodott a düh és az elismerés egyszerre.


***

Anyám  boszorkány, apám egy démon. Én? Én pedig egy elcseszett démon féle vagyok. 

***

Kibaszott cuki vagy!-jelentettem ki mikor rám pillantott kék szemeivel.



Amelyik rész nem tetszett benne: 
-Héhéé! Ne az én pasimnak hisztizz! Te veszetted el az órarended nem ő!-s azzal a lilás hajú lány átkarolta magas srácot.


Kedvenc szereplőim: 
Niall,PrimRose


Pont: 5/4 - érdemes elolvasni  | K A T T ! | 



Kritika: 


  • Nem nagyon találok benne hibát..Max lehagysz 1-2 szót,vagy felcserélsz 1-2 betűt a szóban és értelmetlen lesz..De ezen kívül semmi!! :) 
  • Tetszik,hogy nem egy olyan sztori,ami hétköznapi..Mármint mindennapi..Ilyen blogot nem minden második találatra lehet látni!!És minden blogírónak ez az álma!!Ha nem mész át sablonba,akkor neked,az álmod blogíróként teljesülni is fog!! :) 
  • Vannak benne vicces jelenetek!!Azokat semmiképp ne vedd ki!!! :)
  • Egy kicsit Twilight-es feelingje volt,amikor az anyja terhességéről beszéltél..De a történet más,szóval nem zavart!! Inkább tetszett is :) 




1 megjegyzés:

  1. Köszi! És igen a terhességnek tényleg kicsit alkonyat feelingje lett de azért próbáltam nem valami sablonosra megírni. Örülök hogy tetszik. Magát a történetet próbálom nem túl sablonosra írni mert már volt kettő ami eléggé az volt és talán ez a blog jelenti majd azt a fajta "áttörést" amit a blogolók el akarnak érni! Még egyszer köszi ezt a jó kritikát <3

    VálaszTörlés